Komisja do spraw dostępności
Na podstawie art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r.o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j. Dz. U. 2020 poz. 1062) w dniu 30 września br., w celu wsparcia osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Powiatowy Urząd Pracy w Nowej Soli powołano zespół do spraw dostępności w następującym składzie:
- Karolina Bereźnicka
- Malwina Kaczorowska
- Andrzej Kocoń
- Teresa Kowal
- Małgorzata Kwiecień
- Bona Niewiadomska
- Justyna Niziałek
- Agnieszka Wijatkowska
Do zadań zespołu do spraw dostępności należy w szczególności:
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez podmiot
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
- monitorowanie działalności podmiotu, w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Kontakt:
Tel.: (68) 388 03 00
Email: sekretariat@pup-nowasol.pl