Komisja do spraw dostępności

Na podstawie art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r.o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j. Dz. U. 2020 poz. 1062) w dniu 30 września br., w celu wsparcia osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Powiatowy Urząd Pracy w Nowej Soli powołano zespół do spraw dostępności w następującym składzie:

  1. Karolina Bereźnicka
  2. Malwina Kaczorowska
  3. Andrzej Kocoń
  4. Teresa Kowal
  5. Małgorzata Kwiecień
  6. Bona Niewiadomska
  7. Justyna Niziałek
  8. Agnieszka Wijatkowska

Do zadań zespołu do spraw dostępności należy w szczególności:

  1. wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez podmiot
  2. przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
  3. monitorowanie działalności podmiotu, w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Kontakt:

Tel.: (68) 388 03 00

Email: sekretariat@pup-nowasol.pl

Wytworzył:
Małgorzata Perlak
(2020-10-01)
Udostępnił:
Kocoń Andrzej
(2020-10-02 08:45:55)
Ostatnio zmodyfikował:
Kocoń Andrzej
(2020-10-02 08:46:40)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki